سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

   در ایران باستان یکی از رسوم خوبی که وجود داشته ،تمیز و مرتب کردن و خانه و کاشانه در پایان هر سال برای ورود به سال جدید بوده است ؛از آنجایی که ما هم ایرانی بوده و به آن می بالیم با مشورت و همفکری به نتیجه ی ایجاد تغییر در کاشانه ی کلاسی خود افتادیم تا این رسم کهن را زنده نگه بداریم به همین جهت آدرس وبلاگ جدید کلاس بدین نام است:

 

 

 

future-sociologist.blogfa.com


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:10 ] [ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

   با سلام خدمت دوستان محترم همکلاسی

   این مطلب رو در حالی می نویسم که بعضی ها و حتی خودم پیشنهاد تعطیلی وب را داده ایم ولی...

   همانطور که همه می دانیم هیچ گاه دو جامعه شناس بر سر یک موضوع به نتیجه یکسانی نمی رسند و هر جا که یک نفر به خود جرات بیان نظریه ای داده است حتما کسی روی دستش بلند شده و نظریه او رو رد کرده و همیشه در هر کجای تاریخ هم که نگاه کنیم(جدیدا تاریخ گویا هم که توی کلاس حاضر و ناظر داریم و خودتون می تونید ازش بپرسید) همین قضیه صادق است و این تنها اصل در جامعه شناسی است که همه بر سر آن به اجماع رسیده اند و جای هیچ شکی در آن نیست(استاد ... هم که همیشه میگه همه چیز در جامعه شناسی اعتباریست) ، پس این اصل پذیرفته شده است.

   ما هم تا در سال اول بودیم و هنوز جامعه شناس نشده بودیم راحت بر سر یک موضوع همیشه به توافق می رسیدیم ولی حالا همه جامعه شناس شده ایم دیگر نمی توانیم کنارهم باشیم و هیچ اختلافی هم نداشته باشیم و حتما همین یکی از مهم ترین دلایل رکود شدید در بازار وبلاگ کلاس هم همین است... پس اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید که اگر بدون این دوره رکود به راه خود ادامه می دادیم باید متوجه میشدیم که هنوز جامعه شناس نشده ایم.

   ولی جدیدا یه عده جامعه شناس که ورودی 89 دانشگاه شاهد هستن که دور هم دیگه جمع شدن و احتمالا می خوان بگن که ما میخوایم حتی نقض این نظریه رو هم بیان کنیم تا دیگه هیچ کس جرات نظریه دادن نکنه(حتی بچه های تحول در علوم انسانی، که میخوان رشته ما رو اسلامی کنن) پس تصمیم گرفتن که دوباره متحد بشن و بتونن بر سر موضوعات به نتیجه یکسان برسن تا روی همه کم بشه خلاصه مطلب اینکه اگر شما همون بچه ها هستین ثابت کنین و گرنه مجبورم که به تنهایی خودم این نظریه رو ثابت کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:24 ] [ ]

با سلام خدمت دوستان محترم همکلاسی

دوستان محترم من شنیدم که یه عده یه گناه خیلی بزرگ توی دانشگاه شاهد انجام دادن و یه عده هم مچشون رو گرفتن شما هم شنیدین اگه نشنیدین قصه به شرح زیراست:

اول بخونید بعد بگید چیکار کنیم نه اول بگید چیکار کنیم بعد بخونید!

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:گناه, دانشجو,مزار شهدا, ] [ 18:12 ] [ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو